Szállítási/Csomagküldési Feltételek

A JOLO.hu webáruházban vásárolt termékek postaköltsége minden esetben a felhasználókat terheli, mely alól csak a Személyes Átvétel a kivétel.

Amennyiben a JOLO.hu webáruház részére kívánod eladni a termékedet, a postaköltség egyelőre minden esetben téged terhel. Amennyiben a termékedet tesztelés után értékesítésre alkalmatlannak találnánk, a terméket a JOLO.hu költségén visszaküldjük hozzád.

A JOLO.hu webáruház elsősorban Magyar Postával szállíttat, így a termékeket a PostaPontokon vagy Csomagautomatákból veheted át.

A JOLO.hu webáruházban rendelt terméket lehetőséged van személyesen is átvenni. A személyes átvételt a vásárlás folyamatában tudod jelezni. Az átvétel helye: Janus Computers – Budagyöngye Üzletház I.em. – 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 121.

A szállításért és a termékek sértetlenségéért az átadás pillanatáig az általad kiválasztott kézbesítő partnerünk felel.

A Magyar Posta a lehető legnagyobb gondossággal jár el, de amennyiben a csomagon külsérelmi nyom látszik, lehetőleg még az átvétel pillanatában, és az ott tartózkodó kézbesítő kolléga jelenlétében ellenőrizd a termék sértetlenségét. Sérülés esetén még a helyszínen vegyetek fel jegyzőkönyvet, ennek hiányában – később – neked kell bizonyítani, hogy a termék a szállítás során sérült meg.

Amennyiben a JOLO.hu webáruház részére – eladási szándékkal – küldesz terméket, a JOLO.hu nem vállal felelősséget a küldés során keletkezett sérülésekért, eszközök vagy kellékek elvesztéséért, esetleges lopásokért vagy egyéb, a termék állapotát rontó körülményekért. A termék beérkezésének pillanatában lévő állapotát vesszük alapállapotnak és a tesztelést a termék ezen állapotában kezdjük meg.

Javasoljuk, hogy a lehető legbiztonságosabb küldési módot válaszd, és a terméket a legnagyobb körültekintéssel csomagold be, ezzel is minimalizálva a lehetséges sérüléseket.