Szállítási/Csomagküldési Feltételek

A JOLO.hu webáruházban vásárolt termékek szállítási költségét az üzemeltető JOLO-HATÁS Kft. minden esetben átvállalja, így a megrendelőnek szállítási költséget nem számít fel.

A JOLO.hu webáruházban vásárolt termékeket a megrendelés folyamán elsősorban FoxPost csomagautomatába vagy lakcímre (házhoz) lehet kérni. A megrendelés folyamán megadott adatok (Számlázási név és cím, Szállítási név és cím, FoxPost automata neve és címe) valóságtartalmát nem ellenőrizzük, így a tévesen megadott adatokból származó anyagi és egyéb problémákért felelősséget nem vállalunk. Cégünk természetesen mindent megtesz a ügyfelek elégedettségéért, ezért minden kérést és problémát igyeszünk a lehető legrugalmasabban kezelni.

A JOLO.hu webáruházban rendelt terméket lehetőséged van személyesen is átvenni. A személyes átvételt a vásárlás folyamán tudod jelezni. Az átvétel helye: Janus Computers – Budagyöngye Üzletház I.em. – 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 121.

A szállításért és a termékek sértetlenségéért az átadás pillanatáig a JOLO-HATÁS Kft. felel.

Szállítás közben partnerünk a FoxPost a lehető legnagyobb gondossággal jár el, de amennyiben a csomagon külsérelmi nyom látszik, lehetőleg még az átvétel pillanatában, és az ott tartózkodó kézbesítő kolléga jelenlétében ellenőrizni kell a termék sértetlenségét. Sérülés esetén a helyszínen javasoljuk jegyzőkönyv felvételét, mert annak hiányában – később – neked kell bizonyítani, hogy a termék a szállítás során sérült meg. FoxPost atomatába történő kézbesítéskor sérülés esetén az automatán található telefonszámon késlekedés nélkül javasolt bejelentést tenni, illetve minket is értesíteni elérhetőségeink egyikén.

Személyes átvétel választása esetén a rendelés visszaigazolásában található átvételi időpont után 15 napig van lehetőség a termék átvételére. A 15 nap lejárta után a teljes vételárat – előre fizetés (bankkártyás vagy banki utalás) esetén a vevő részére visszatérítjük.