Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

A JOLO Computer webáruház használatával automatikusan elfogadja a következő használati feltételeket:

Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: JOLO-HATÁS Kft.
  • Székhely: 1036 Budapest, Lajos utca 93-99.
  • Adószám: 25277764-2-41
  • Cégjegyzékszám: 01-09-205717
  • Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Elérhetőség: info@jolo.hu
  • Telefon: +36 70 942 4953

A JOLO Computer webáruház új számítástechnikai eszközöket, mobiltelefonokat, játékkonzolokat,  szoftvereket és egyéb kiegészítőket forgalmazó webáruház, amely Magyarország területén működik, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak. A szállítási díj FoxPost automatába 1.290,-Ft, házhozszállítás esetén 1.990,-Ft. A szállítással kapcsolatos egyéb információk a Szállítási Feltételek menüpont alatt olvashatóak.

A küldött termék(ek) számláját vagy az ügyfél által kapott csomag tartalmazza, vagy az ügyfél által megadott email címre érkezik PDF formátumban. Bizonyos esetekben mind a két formátumú számlát megküldjük az ügyfél részére.

A JOLO Computer által forgalmazott termékekre alap esetben 12 hónap teljes körű gyári garancia érvényes, amelynek részletei a Jótállás menüpont alatt olvashatóak. Bizonyos gyártók a termékeikre 12 hónapnál több, 24 vagy akár 36 hónap garanciát is vállalnak.

A webáruházban leadott megrendelést a rendszer automatikusan küldött üzenetben visszaigazolja, mely nem jelenti annak azonnali elfogadását és feldolgozását. Minden esetben ellenőrizzük a rendelés során megadott adatokat, a kosárba tett termék(ek) árát, elérhetőségét, valamint a szállítás várható idejét. Rendszerünk az aktuális raktárkészletet és árakat 24 órás időközönként frissíti. Ritkán előfordulhat, hogy ezen frissítési időközben elfogy készletről a termék. Ebben az esetben a választott termék nem lesz elérhető, esetleg az eladási ár – egy új beszerzési forrástól függően – változhat. Ilyen esetben munkatársaink a legrövidebb időn belül felveszik a megrendelővel a kapcsolatot. A megrendelés leadását követő 48 órán belül a rendelést leadó ügyfelet az általa megadott email címen értesítjük a rendelés feldolgozásáról, a termék(ek) elérhetőségéről, áráról valamint szállítási idejéről. Ezzel egy időben a megrendelt termék(ek)re adás-vételi, illetve szállítási szerződés jön létre a Felhasználó és a JOLO-HATÁS Kft. között.

A mindenkori árváltoztatás jogát a JOLO Computer webáruház fenntartja. Árváltozást gépi és/vagy emberi hiba által egyértelműen tévesen feltüntetett ár, a beszerzési források által módosított beszerzési ár esetén alkalmazunk. Amennyiben téves ár szerepelne a megrendelésben, az ügyfelet értesítjük, és döntése alapján vagy hiánytalanul megtérítjük a már kifizetett vételárat, vagy a különbözet rendezésének mikéntjéről szóban és írásban megállapodunk. Amennyiben az ügyfél a vételár megtérítését választja, úgy bankkártyás és banki utalásos fizetés esetén az ügyfél által megadott számlaszámra visszautaljuk a teljes kifizetett összeget.

Megrendelés folyamata

  • A JOLO Computer webáruház kínálatából kiválasztott termék a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával a kosárba kerül. Minden egyes gombnyomással az adott termékből újabb darab kerül a vásárló kosarába.
  • Az oldal jobb felső sarkában található kosárban folyamatosan látható, hogy éppen mely termék(ek), és termék(en)ként hány darab található a vásárló kosarában. A kosár tartalmának megtekintéséhez és/vagy módosításához a „Kosár ” ikonjára kattintva van lehetőség.
  • Amennyiben az összes kívánt termék a kosárban található, a „Pénztár” vagy a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva a Fizetés oldalra jut a vásárló. Amennyiben már regisztrált, az oldal tetején található „Kattints ide a bejelentkezéshez” szövegre kattintva, a megnyíló oldalon tud bejelentkezni. Amennyiben még nem regisztrált és/vagy új vásárló, az oldalon található adatok megadása (csillaggal jelölt adatok megadása kötelező a rendelés leadásához) után, az átvételi pont beállítása és a fizetési mód kiválasztása, illetve az Általános Szerződési feltételek elfogadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva nyílik meg a fizetési oldal, ahol a fizetési mód megadásával (bankkártya, közvetlen banki átutalás vagy utánvét) válik a megrendelés véglegessé. A megrendelés akkor válik élővé és a JOLO-HATÁS Kft. számára kötelező érvényűvé, ha azt az ügyfélszolgálat telefonon vagy email üzenetben visszaigazolja. A rendelés leadását követő automatikus visszaigazoló email csupán a megrendelés tényét rögzíti, nem a feldolgozás megtörténtét. A megrendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.  Vásárlóink a megadott rendelési számra hivatkozva érdeklődhetnek a megrendelésükkel kapcsolatban elérhetőségeink egyikén.
  • Bankkártyával történő fizetés esetén az oldal a megrendelőt átirányítja a Global Payments oldalára, ahol biztonságosan megadhatja a fizetéshez szükséges adatokat, kifizetve a megvásárolni kívánt terméke(ke)t. A megrendelt árucikk az ellenérték kifizetése és a JOLO-HATÁS Kft. bankszámlájára történő beérkezését követően kerül kiszállításra, mely alól kizárólag az utánvéttel rendelt termékek a kivételek. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az utánvéttel rendelt csomagok át nem vétele esetén ugyanazon ügyfél a terméket kizárólag bankkártyás vagy előreutalásos formában rendelheti meg ismét. A korábbi visszaélések elkerülése végett 13.000,-Ft fölötti rendelés esetén az utánvét nem választható.