Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

A JOLO.hu webáruház használatával automatikusan elfogadja a következő használati feltételeket:

Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: JOLO-HATÁS Kft.
  • Székhely: 1027 Budapest, Csalogány u. 3/D
  • Adószám: 25277764-1-41
  • Cégjegyzékszám: 01-09-205717
  • Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: info@jolo.hu
  • Telefon: +36 70 631 0505

A JOLO.hu webáruház új Mobiltelefonokat, Okosórákat, Játékkonzolokat, Játékos kiegészítőket és Fejhallgatókat, Külső adathordozókat, illetve használt DVD- és BluRay filmeket, valamint használt Videojátékokat forgalmazó webáruház, amely Magyarország területén működik, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

A JOLO.hu webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, és 20.000,-Ft feletti vásárlás esetén a szállítás díját is tartalmazzák. A szállítási díj minden esetben feltüntetésre kerül a rendelés fizetési fázisában. A szállítási díjak a rendelt termékek mennyiségétől és azok súlyától függenek. A szállítással kapcsolatos egyéb információk a Szállítási Feltételek menüpont alatt olvashatóak.

A küldött termék(ek) számláját minden esetben a csomag tartalmazza. A megrendelő kérése esetén elektronikus számlát is tudunk küldeni, mely PDF formátumban, e-mail útján érkezik.

A JOLO.hu minden új termékre 12 hónap teljes körű garanciát vállal, amelynek részeletei a Jótállás menüpont alatt olvashatóak.

A JOLO.hu webáruházban leadott megrendelést a rendszer automatikusan küldött üzenetben visszaigazolja, mely nem jelenti annak automatikus elfogadását. A JOLO.hu ellenőrzi a rendelés adatait, a kosárba tett termék árát, annak elérhetőségét, valamint szállítási idejét. A megrendelés leadását követő 48 órán belül elektronikus levélben értesítjük annak feldolgozásáról, és ezzel egyidőben a megrendelt termék(ek)re adás-vételi, illetve szállítási szerződés jön létre a Felhasználó és a JOLO.hu webáruház között.

A mindenkori árváltoztatás jogát a JOLO.hu webáruház fenntartja. Árváltozást elsősorban gépi és/vagy emberi hiba által tévesen feltüntetett ár esetében alkalmazunk.

Megrendelés folyamata

  • A JOLO.hu webáruház kínálatából kiválasztott termék a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával a kosárba kerül. Minden egyes gombnyomással az adott termékből újabb darab kerül a vásárló kosarába.
  • Az oldal jobb felső sarkában található kosárban folyamatosan látható, hogy éppen mely termék(ek), és termék(en)ként hány darab található a vásárló kosarában. A kosár tartalmának megtekintéséhez és/vagy módosításához a „Kosár megtekintése” gombra kattintva van lehetőség.
  • Amennyiben az összes kívánt termék a kosárban található, a „Pénztár” gombra kattintva a Fizetés oldalra jut a vásárló. Amennyiben már regisztrált a JOLO.hu webáruházba, az oldal tetején található „Kattints ide a bejelentkezéshez” szövegre kattintva, a megnyíló oldalon tud bejelentkezni. Amennyiben még nem regisztrált és/vagy új vásárló, az oldalon található adatok megadása (csillaggal jelölt adatok megadása kötelező a rendelés leadásához) után, az átvételi pont beállítása és a fizetési mód kiválasztása, illetve a Felhasználási és rendelési feltételek elfogadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva nyílik meg a fizetési oldal, ahol a bankkártya vagy a PayPal fizetési adatok megadásával válik a megrendelés véglegessé. A megrendelés akkor válik élővé és a JOLO.hu webáruház számára kötelező érvényűvé, ha azt az ügyfélszolgálat telefonon vagy e-mailben visszaigazolja. A megrendelések feldolgozása legkésőbb 72 órán belül megtörténik. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld a vásárlónak, melyben a megadott rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeinken.
  • Bankkártyával történő fizetés esetén az oldal a megrendelőt átirányítja a CIB BANK oldalára, ahol biztonságosan megadhatja a fizetéshez szükséges adatokat, kifizetve a megvásárolni kívánt terméke(ke)t. A megrendelt árucikk az ellenérték és a szállítási díj kifizetése és a JOLO-HATÁS Kft. bankszámlájára történő beérkezését követően kerül kiszállításra. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Termék eladásának folyamata

  •  A JOLO.hu webáruházban megtalálható használt DVD- és BluRay filmek közül kiválasztva az eladásra kínált terméket, annak adatlapján az „Eladom a JOLO-nak” gombra kattintva kezdődik az eladás.
  • Az „Eladom a JOLO-nak” gombra kattintva egy új oldal nyílik meg, ahol a termék nevét, becsült állapotát illetve a kifizetés módját lehet kiválasztani. Ezek alapján a rendszer legenerálja a várható vételárat, majd egy e-mail cím megadásával az „Elküld” gombra kattintva az ügyfél elektronikus levélben megkapja a termék elküldéséhez szükséges információkat.
  • Amennyiben a JOLO.hu kínálatában nem szereplő terméke(ke)t kíván részünkre eladni, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.
  • A számunkra, eladási szándékkal elküldött termékek alapos tesztelésen esnek át, melynek eredményéről minden esetben értesítjük az eladót.
  • Amennyiben a termék megfelel a JOLO.hu paramétereinek, az eladáskor kiválasztott összeg 7 munkanapon belül kifizetésre kerül a Magyar Posta Internetes Kifizetési Utalványán, vagy Internetes Banki Utaláson keresztül.
  • Ha a termék nem felel meg a JOLO.hu paramétereinek, a termék 7 munkanapon belül az ügyfél részére visszaküldésre kerül.

Hasonlóan fontos:


A fenti adatok és információk 2015. május elsejétől, visszavonásig vagy módosításig érvényesek.